روش استفاده از چای سبز سهله برای لاغری با توجه مدت استفاده از ان

طرز استفاده از قهوه سبز برای لاغری

زمانی که برای رسیدن به طعم بهتر و مناسب تر ,قهوه معمولی را که به رنگ قهوه ای است و اغلب ما آن را به این رنگ می شناسیم, در حرارت بالا تفت می دهند به قهوه سبز تبدیل می شود. استفاده از تفت در دمای بالابه منظور روش استفاده از قهوه سبز می باشد چراکه مزه اولیه آن قابل تحمل نبوده و بسیار تلخ مزه می باشد.
طرز استفاده از قهوه سبز برای لاغری
دلیل برتری دمنوش قهوه سهله نسبت به قهوه معمولی
وجوداسید کلروژنیک بیشتر در قهوه سبز نسبت به قهوه معمولی و قهوه ای رنگ , تاثیر زیادی در مصرف و نحوه استفاده از قهوه سبز می گذارد و دلیلی است بر ارجعیت بودن قهوه سبز لاغری نسبت به قهوه معمولی. دلیل برتری قهوه سبز به دلیل آزاد شدن گلوکز از کبد به بدن می باشد که این امر باعث سوخت و ساز و سوزاندن بیشتر چربی در بدن می شود. ولی باید با روش استفاده از قهوه سبز برای لاغری به طور دقیق آشنا شوید تا مصرف بیش از حد و خارج از مقدا ر معین دمنوش سهله , این فرایند سوخت و ساز در بدن را دچار اختلال و مشکل نکند.
طریقه استفاده از قهوه سبز
روش استفاده از چای سبز سهله برای لاغری با توجه مدت استفاده از ان
در تحقیقات علمی صورت گرفته روی تعدادی از افراد که از قهوه سبز برای رسیدن به وزن ایده ال و کم نمودن اضافه وزنشان در سال ۲۰۱۲ استفاده می نمودند نتایج زیر حاصل شد. این افراد به مدت دوازده هفته پی در پی و مداوم از قهوه سبز به تنهایی برای کم کردن وزنشان استفاده می نمودند بعد از گذشت این زمان میزان وزن انها در حدود هشت کیلو گرم کاهش یافت که مقدار قابل توجهی است. همچنین با طرز استفاده از قهوه سبز به صورت اصولی در این افراد بیماری های عروقی و قلبی کمتری نمود کرد و نتیجه بیانگر این امر بود که مصرف قهوه سبز سبب حافظت از پوست در برابر عوامل پیری زود رس نیز شده بود.
طرز استفاده از قهوه سبز و میزان مصرفی آن می تواند در بدن ایجاد عوارض نماید اگر به نادرستی و بیش از اندازه مصرف شود ممکن است تشنج عصبی در فرد ایجاد نموده و یا دستگاه گوارش رادرچار اختلال نماید پس حتما قبل از مصرف با پزشک خود در رابطه با میزان و نحوه استفاده از قهوه سهله مشورت نمایید.
طرز استفاده از قهوه سبز برای لاغری
طریقه مصرف قهوه سبز با توجه یه وضعیت بدن
اگر از بیماری فشار خون بالا رنج می برید باید در روش مصرف قهوه سبز دقت بیشتری کنید چراکه مصرف مناسب این قهوه به میزان ۹۳ الی ۱۸۵ میلی گرم به صورت کپسول می تواند فشار شما راتنطیم نموده و باعث بهبودی ان گردد.
اگر جزو افرادی هستید که از کپسول خالص قهوه سبز برای لاغری استفاده می کنید توصیه ما به نحوه استفاده از قهوه سبز لاغری  طبق میزان میلی گرم و یا تعداد مشخص از این کپسول ها در روز می باشد یعنی در حدود ۲ کپسول چهار صد میلی گرم و یا مقدار هفتصد الی هزارو پنجاه میلی گرم در روز می توان مقدار مناسبی برای کاهش وزن و رسیدن به وزنی ایده ال در شما باشد. فراموش نکنید نحوه استفاده از چای سهله به صورت کپسول , نیم ساعت قبل از وعده غذایی به همراه مقداری آب ( یک لیوان) می باشد.

طرز استفاده از قهوه سبز برای لاغری در حالت پودر آن
در مواردی که نمی توانید این ماده لاغر کننده را به صورت کپسول تهیه و مصرف کنید می توانید از عطاری و داروخانه ها پودر ان را تهیه کرده و به مقدار ۶۰ گرم در ۳۰۰ سی سی آب ریخته و در حالت جوش قرار دهید و پانزده دقیقه بعد ظرف را برداشته به مدت ۱ ساعت برای جدا شدن ناخالصی هایش به ان مهلت دهید و از صافی حتما عبور دهید و سپس روزانه دو فنجان از ان را برای لاغری میل نمایید.

 

قهوه سبز سهله ,قهوه سهله ,خرید اینترنتی قهوه سبز سهله , خرید قهوه سبز سهله , دمنوش قهوه سبز سهله , قهوه لاغری سهله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *